47-fuel Cene goriv (od 10.12.2013)
95 oktanski 98/100 oktanski dizel
1,446 € 1,483 € 1,387 €
Petek, 25 Oktober 2013 10:26

Turbo Honda Monkey

Objavljeno v Motor - novice
Oceni članek
(0 glasov)

Trend manjšanja prostornin pogonskih agregatov v avtomobilski industriji je prisoten že nekaj časa, manko v moči in navoru pa se kompenzira z vgradnjo turbinskih polnilnikov. Zakaj takšne filozofije ne bi prenesli med motocikle? To so se verjetno vprašali fantje iz custom predelovalnice OORacing iz VB, kaj je sledilo pa boste lahko našli v videu.

Vgradnja turbinskega polnilnika v majhen motocikel, kot je Honda Monkey, lepo opisuje angleška beseda »overkill«. Predelovalec OORacing iz V.B. se je na projekta Napier lotil na podlagi bogatih izkušenj pri vgrajevanju turbinskih polnilnikov v večvaljne pogonske agregate, tokrat pa so se lotili majhnega Hondinega motocikla.

Slednjemu so nekoliko predelali okvir, saj so potrebovali več prostora za predelan agregat z nameščenim intercoolerjem in turbinskim polnilnikom, ki se tako lahko bolje ohlaja. Dodatni ventil dovaja olje v turbino, elektronska črpalka pa skrbi za potrebno odvajanje. Sledilo je še prilagajanje elektronike ter obilica testiranj. Pritisk v turbini so znižali iz 15 psi na 8 psi, to je pa za 75 kg težko Hondo pomenilo, da se lahko namesto s 25 KM po novem pohvali s 33 KM, končna hitrost pa znaša skoraj 160 km/h.

Poleg agregata se je predelovalec lotil še krmila (Vincent), custom so tudi CNC sprednje vilice in platišča s Savinimi slick pnevmatikami, izpušni sistem je delo izdelovalca Steelheart Engineering, za zaviranje pa skrbita dva zavorna koluta, s tem da je sprednji 200 mm plavajoč.

Video

Za komentiranje se prosim prijavite!

Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player