47-fuel Cene goriv (od 10.12.2013)
95 oktanski 98/100 oktanski dizel
1,446 € 1,483 € 1,387 €
Sreda, 23 Oktober 2013 07:57

Predstavitev: Ducati 1199 Superleggera

Objavljeno v Predstavitve motorjev
Oceni članek
(0 glasov)

Ducati je končno tudi uradno razkril informacije, ki so vezane na prihajajočo novost EICMA sejma, tako da se sedaj o 2014 modelu Ducati 1199 Superleggera vse (skoraj) vse. Super lahki športni Ducati, ki bo na voljo le v omejeni seriji, izdelovalec iz Bologne uvršča še nad eksotičnega 1199 Panigale R.

Le 500 srečnežev iz celega sveta bo lahko kupilo Ducatijev novi pregrešni motocikel, lastništvo nad njim pa bo pomenilo, da se bo lastnik lahko pohvalil z motociklom, ki ima le 155 kg suhe teže oz. 177 kg s tekočinami, kar je pravzaprav le 6 kg več kot jih ima drobceni KTM-ov Duke 390. Da so uspeli doseči tako nizko težo, je bilo uporabljenih ogromno eksotičnih materialov, tako da je monocoque okvir iz magnezija, prav tako so iz tega materiala tudi kovana Marchesinijeva platišča, podokvir modela in oklepi so iz karbonskih vlaken, izpušni sistem pa je iz titana.

Uporabili so kar najboljše in najlažje Öhlinsovo vzmetenje, aluminijaste FL916 vilice spredaj, zadaj pa TTX36 blažilnik z vzmetjo iz titana. Za zaviranje skrbi priznan izdelovalec – Brembo, ki je motociklu omogočil nastavljiv zavorni sistem z dirkaškim cilindrom MCS 19-21 in M50 monobloc zavornimi čeljustmi, ki ta trenutek predstavljajo tehnološki vrhunec v tem segmentu. Zadnji zobniki so iz ergala, prav tako pa je bila nameščena pogonska veriga 520 z WSBK specifikacijami.

Pogonski agregat, ki je prestavlja meje cestnih športnih motociklov na novo raven, ostaja 1.198 ccm dvovaljnik V zasnove, a proizvede kar 200 KM, kar predstavlja novo rekordno razmerje med serijskimi cestnimi motocikli. To pomeni 1,29 KM na kilogram (suhe) teže, odličnim zmogljivostim pa veliko pripomore tudi 134 Nm navora. Da so dosegli takšne številke, je bilo potrebno tehnološki biser iz običajne različice 1199 Panigale še nekoliko modificirati in dodelati z lažjimi in vzdržljivejšimi materiali, poleg tega pa omogočiti tudi 500 vrtljajev več. Izgorevalna komora je narejena po vzoru Superbike dirkalnika, večjo moč pa so med drugim dosegli tudi z večjim kompresijskim razmerjem. Vse te predelave in modifikacije naj bi omogočile, da na dovolj dolgi cesti model Superleggera doseže hitrost 320 km/h in še nekaj malega preko.

Vso to silno moč nadzoruje napreden paket elektronike, ki se sedaj ponaša z novim sistemom proti dvigovanju sprednjega kolesa (anti-wheelie) – DWC. Ta se skupaj s sistemom prosti zdrsu pogonskega kolesa DCT in sistemom zaviranja agregata EBC kalibrira samodejno, kar omogoča uporabo različnih pnevmatik in prestavnih razmerij. Posodobljen je bil tudi Ducatijev sistem za analizo podatkov DDA+, saj ima dodatno nameščen novi senzor in programsko opremo, ki omogoča tudi zapisovanje kota nagiba motocikla. Vse elektronske sisteme se upravlja s pomočjo navigacijskih stikal na krmilu, podatke pa prikazuje bogat barvni digitalni prikazovalnik na armaturni plošči.

Za model Superleggera so pri Ducatiju izdelali tudi dirkaški kit, ki vključuje Akrapovičev izpušni sistem, dirkaški vetrobran, stojala za paddock, pokrovčke za stranska ogledala, odstranitveni kit nosilca registrske tablice in stransko stojalo. Akrapovičev sistem že tako »anoreksičen« model olajša še za dodatna 2,5 kg, poleg tega pa motocikel pridobi 5 KM na skupni moči. Model bo mogoče kupiti za dobrih 60.000 evrov, prednost za nakup pa bodo imeli najprej lastniki modela Desmosedici RR, Panigale R, Panigale S Tricolore, itd.

Video

Več prispevkov iz kategorije:
« Uradno - to je BMW NineT

Za komentiranje se prosim prijavite!

Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player