47-fuel Cene goriv (od 10.12.2013)
95 oktanski 98/100 oktanski dizel
1,446 € 1,483 € 1,387 €
Petek, 26 Julij 2013 06:38

Nova in ekskluzivna - Vespa 946

Objavljeno v Predstavitve
Oceni članek
(0 glasov)

Pri Piaggiu so predstavitev svoje novega, najbolj prestižnega in najbolj posebnega skuterja, Vespe 946, pričeli z uvodnim stavkom, da »samo tisti, ki so del zgodovine, si lahko zamišljajo tudi prihodnost«. Novi model pooseblja celotno bistvo predhodnikov, vendar v novi, klasično-futuristični luči in z ekskluzivnostjo, kakršne v skuterskem svetu nismo vajeni. Za slovenski trg je predstavitev potekala v Ljubljani, na Mestnem trgu pri Rotovžu, prisotni pa smo bili tudi z revijo Motorist.

Ker model ostaja zvest tradiciji, je groba oblika v osnovi hitro prepoznavna, prav tako pa tudi materiali iz struktura modela, saj so inženirje še vedno uporabili jeklo ter tehniko varjenja, vendar pa je prvič v zgodovini modela uporabljena tudi aluminijeva zlitina. Prestižni materiali, njihova obdelava in ročna izdelava so razlogi, ki novo Vespo uvrščajo v najvišji cenovni razred med skuterji, hkrati pa tako omenjen model pridobi tudi elitno mesto med skuterskimi znamkami.

Vrhunska sestava, natančnost pri izdelavi in prestižni materiali Vespo 946 ločijo od ostalih skuterjev, uporaba aluminija in lažjih komponent pa zniža tudi težo samega skuterja, zaradi česar so zmogljivosti boljše, poraba in emisije pa nižje. Pri vzmetenju ostajajo zvesti tradiciji, kar pomeni enojno nihajno roko spredaj, prvič v zgodovini pa so uporabili enojni zadnji plinski blažilnik, ki je štiristopenjsko nastavljiv v prednapetosti in je horizontalno nameščen. Vsi svetilni elementi uporabljajo napredno LED tehnologijo, kar je še ena od lastnosti, ki odlikuje model 946. Futurističen sedež, ki ohranja vrhnjo linijo tradicionalnega modela, se lahko pohvali z aluminijastim nosilcem, vodoodporen sedež pa razvaja še z velikostjo in udobnostjo.

Aluminijasto je še krmilo, stranski oklepi in sprednji blatnik, ki prekriva kolo z 12-palčnim platiščem, enako veliko kolo pa se nahaja tudi zadaj. Za učinkovito ustavljanje skrbita dva zavorna koluta, katerima za varno ustavljanje pomaga še dvokanalni ABS sistem, nova Vespa 946 pa se lahko pohvali še s sistemom ASR. Sklop napredne tehnologije zapolnjuje pogonski agregat, pri kateremu so se inženirje osredotočili na zmogljivosti, predvsem pa na nizko porabo in emisije. Zračno hlajen štiritaktni enovaljnik ima 125 ccm prostornine, deluje pa s pomočjo elektronskega vbrizga in preko tri ventilske tehnologije. Agregat, ki po podatkih Piaggia ob hitrosti 50 km/h porabi le 2 l goriva na 100 km, je bil v celoti narejen v Pontederi. Agregat pridela največjo moč, ki znaša 8,5 kW (11,6 KM) in ta je dosegljiva pri 8.250 vrtljajih, 10,7 Nm največjega navora pa je na voljo pri 6.500 vrtljajih. Servisni intervali so določeni na eno leto oz 10.000 kilometrov.

Kot vidimo, so se tokrat pri Piaggiu odločili predstaviti Vespo v novi luči, ki nakazuje dizajnersko prihodnost in smernice tega italijanskega izdelovalca. Vsepa 946 je bolj futuristična, manj ljudska in veliko bolj ekskluzivna, Piaggiov prestižni izdelek pa se lahko opiše tudi z besedami »back to the future« (nazaj v prihodnost). Če želite postati del ekskluzivnosti tudi sami, bo potrebno pripraviti kar 9.150 EUR, na kolikor se ta prestižni model ceni, vendar pa je dobra stran ta, da se ne pričakuje kakršnegakoli velikega upadanja njegove vrednosti. Več informacij o modelu je na voljo pri uvozniku PVG d.o.o. ali pri njegovih pooblaščenih prodajalcih.

Za komentiranje se prosim prijavite!

Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player