47-fuel Cene goriv (od 10.12.2013)
95 oktanski 98/100 oktanski dizel
1,446 € 1,483 € 1,387 €
Sreda, 24 Julij 2013 09:34

Yamahina retro-skuterska novost, D'elight

Objavljeno v Predstavitve
Oceni članek
(0 glasov)

Pri Yamahi so predstavili novi skuter, ki so ga pri japonskem izdelovalcu opisali kot stilski in cenovno dostopen, to je model D'elight. S svojim videzom naj bi model predstavljal sam svoj (retro) razred skuterjev, ki se lahko pohvalijo z zimzeleno obliko, v praksi pa bi moral skuter predvsem navdušiti z kombinacijo kompaktnega okvirja in živahnega pogonskega agregata.

Nizek sedež (755 mm) pomeni, da bo model lahko uporabljalo veliko število skuteristov, nizka teža (98 kg), manjša kolesa in kompakten okvir obljubljajo lahkotno vodljivost, štiritaktni 114 ccm pogonski agregat pa dovoljšnjo zmogljivost, da v mestu, kjer je omejitev 60 ali 70 km/h, ne bomo nikoli ovirali prometa. Pri Yamahi pravijo, da je pogonski agregat novega D'elighta zelo tih med delovanjem, da omogoča zmogljivosti 125-kubičnih skuterjev (5,3 kW in 7,6 Nm), poleg tega pa je tudi zelo ekonomičen, kar je bila ena od prioritet pri razvoju modela. Zračno hlajen agregat z 2-ventilsko tehnologijo bi poleg nizke porabe moral biti tudi zanesljiv, kar bo prispevalo k nižjim stroškom vzdrževanja, potencialnim kupcem pa bo v trenutnih ekonomskih časih verjetno zato še bolj zanimiv.

Kljub nižji ceni pa se skuter še vedno lahko pohvali z Yamahino kakovostjo izdelave, lahkimi aluminijastimi trikrakimi platišči in 180 mm kolutno zavoro spredaj, medtem ko zadaj za ustavljanje skrbi zavorni boben. Dimenzije, medosna razdalja in vzmetenje razkrivajo, da je skuter povsem mesten. Sprednje vilice imajo 85 mm hoda, zadnji blažilnik pa le 70 mm, poleg tega pa ima urban skuter na majhnih 12-palčnih platiščih nameščene ozke pnevmatike v dimenzijah 90/90-12 spredaj in zadaj. Nizka poraba ustreza vsakemu, še najbolj pa vsakodnevnim uporabnikom, ki bodo morali na bencinskih servisih napolniti le 4,4 l posodo za gorivo.

Yamaha je trg obogatila še z enim modelom, ki bi moral postreči z tekočim podajanjem moči, enostavno vodljivostjo in vsakdanjo uporabnostjo, ki je zapakirana v paket klasičnega dizajna in Yamahine kakovosti. Čeprav gre za skuter, ki sodi v razred 125-kubičnih modelov, pa je Yamahina novost po merah bližje 50-kubičnim različicam, omenjen model pa je mogoče še nadgraditi z raznimi komponentami, ki so na voljo pod dodatno opremo.

Video

Za komentiranje se prosim prijavite!

Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player